Friday, March 29, 2013

Gelato

Kust saab maailma parimat jäätist? Tegelikult on see väga loll küsimus, sest vastus on ilmselge: ITAALIAST!
Ma pole küll jäätisemaailma reise teinud, aga see pole lihtsalt võimalik, et jäätis on parem kui Itaalias. Võrratu koorene amps. Või hoopiski puuviljamaitseline sorbetto. Kõik on buonnnnnnissssima!

Valikus on gelato'sid igale maitsele: tummine šokolaad, maiasmokkade nutella-jäts, pistaatsia, piparmünt, kirsine amaro, suussulav valge šokolaad, värske sidrun, rammus piimajäätis...

Itaalia gelato on lihtsalt liiga hea, et olla tõsi. Kui ma jäätisesöömisega ametis olen, siis mul kaob lausa kõnevõime, mõtted on ainult ühel asjal: gelato'l. Ainus, millest ma jätsisöömise ajal rääkida suudan, on gelato võrratu maitse. Che buono!

Olen siin kohalikes gelatria'des proovinud palju erinevaid maitseid, aga minu lemmikuteks on galak (valge šokolaadi) + fragola (maasika) kombo ning viimane avastus ja absoluutne hitt mu jaoks: banaani- ja arbuusi duo.
Kui nämmmm see oli, tõeline jäätis! Banaanijäätisel olid isegi banaanitükid sees, mõnus koorene. Samas arbuusijäätis oli sorbetto (ehk siis vee baasil tehtud) ja mõnus värskendav. Täiuslik kombinatsioon, lihtsalt täiuslik!

Oi, kuidas ma naudin seda elu! :)

No comments:

Post a Comment