Wednesday, March 20, 2013

Võtted Olbiast

Olbias käisime juba üle-eelmisel nädalavahetusel, aga polegi olnud nagu mahti neid pilte ka siia blogisse toppida.

Eelmisest nädalavahetusest ma ei ütle muud kui, et oli kaks pidu, millest üks oli Erasmus Welcome Day (mis koosnes baaris joomisest ja klubis tantsimisest, no teretere) ja teine pidu oli lihtsalt Party at Pepe's house (meeldejäävaim hetk sellest oli põleva joogi proovimine).

Aga see postitus on pühendatud Olbiale!

Startisime juba varasel hommikutunnil (kell 8!) Sassari rongijaamast, kus mingil seletamatul põhjusel saime rongi asemel bussile. 2 tundi sõitu möödus järjekordselt imelist Sardiinia loodust imetletes.

Linna kohale jõudes muundusime agarateks Jaapani turistideks (eriti mina).

Grete hõiskas:"Che belllllla chiesaaaaa!!!  ja pildistas:

Ilus pilt, ma ütleks:


No tõesti, ma pildistan kõike, aga mulle nii meeldis see maal:


Roosa lossike, palmid, mäed- miks ma siin ei ela?

I turisti giapponesi:

Vaat, kus särab:

Tegin pätti, ronisin üle piirde ja katsusin märtsikuist Vahemerd- nagu juunikuine Läänemeri oli.

Pärast pikki otsinguid, et leida keset pühapäevast siestat mõni pizzabaar. Mmm, siin ta on- Exotica ehk tomatid, mozzarella, keedusink ja värsked ananassikuubikud. Vesistage! ;)

Tere tulemast Sardiiniasse! Säästa vett... joo mirto't!
Tõsi, veega on siin saarel nagu ta on: käib nagu kuuvarjutus. Mirto (rahvuslik sarda jook) on aga hea mõte, maitseb veidi nagu Jägermeister, ainult veits magusam ja lahjem. Salute!

No comments:

Post a Comment