Thursday, January 24, 2013

Kui Sardiinias sajab vihma...

Kui Sardiinias sajab vihma, siis kõik ujub. Tänavad muutuvad jõgedeks. ,
Ma ei saa aru, kanalisatsiooniaugud neil nagu on, aga vett on ikka kuidagi palju. Ja ikka päris sügavalt. Ma näiteks hakkasin teed ületama, vaatasin, et mis seal ikka,
sentimeeter sügav loik.. et pole hullu. Kus sa sellega! Astusin õrnalt enda arust madalasse loiku, mida mu jalatsite tald peaks kannatama, aga nii kui ma jala sinna panin, voolas sellest üle jõgi. Terve jalg oli märg! Ja mina kurb.

Üldiselt on tore, et isegi vihma ajal on inimesed sõbralikud. Autodega võetakse ikka hoog maha, et mitte kõnniteel patseerivaid inimesi üleni märjaks pritsida.


See on ka huvitav, et pärast vihma vedelevad igal pool vihmavarjud: prügikastis, pinkidel, bussipeatustes ja isegi tänaval maas. Ju siis neegritel läheb vihmavarjuäri hästi, kui igaks vihmaks uus vari ostetakse. Ja neid vihmavarjuärisid on ikka igal pool.

No comments:

Post a Comment