Thursday, October 22, 2015

30 tundi lennukis, juhhuu

Meie rännak Austraaliasse algas väga lõbusa intsidendiga. Nimelt otsustasin ma kätte maksta Ossule selle eest, et ta mulle Indiasse mineku ajaks seljakotti laenates sinna "kogemata" grillvarda unustas, mis Riia lennujaama turvakontrollis mulle toreda segaduse tekitas.
Järgnesid selgitused lennujaamapoisile: "I don´t know what's that. It's my boyfriend's bag. I'm going to India..."
Igastahes oli korraga naljakas ja piinlik.
Nüüd oli minu kord.
Kuna sain Babybacki lahkumispeolt kingiks toreda dildo, siis tundus maailma parim idee sokutada see Ossu Austraalia asjade kotti, et turvakontrollis kotti läbi skännides natuke itsitada saaks selle huvitava kuju pärast.
Noh, itsitada sai rohkem kui natuke. Pisarad olid lihtsalt silmas, kui hirmnaljakas see oli, kui turvaonu ja -tädi selle matkakotist välja tõmbasid ja Ossu segaduses näoga "Piinlik!" ütles. Kihistamist jätkus kohe pikemaks ajaks.
pinterest.com
Tallinna lennujaamas veel. Sellistesse kottidesse pidi ära mahtuma terve elu!
Vähemalt jõudsime lennukile ja lendasime Finnairiga Helsinkisse, kus tsillisime paar tundi. Välismaa võlusid nautides külastasime ka Burger Kingi.
Seejärel oli kord meie kõige pikema lennu käes: Helisngist Singapuri 12 tundi! Hoolimata kaasa võetud reisipadjast mul mingit mõnusat und küll ei tulnud, Ossu sai vist natuke rohkem magada, kuigi ma siplesin ikka päris palju.
Õhtusöök oli isegi täitsa hea - kana koorekastmes ja riisiga, pastasalat, kukkel ja šokolaadikook. Hommikusöök oli veits kräpp, sisaldades tooreid kartuleid, Ossu sõnul mürgiseeni ja imelikku kalkunijunnivorsti.
AirAsia hommikusöök järgmisel hommikul oli enam-vähem sama, aga natuke parem.

Singapurist jätkuski reis Kuala Lumpuri, kust omakorda öine lend Sydneysse, kuhu jõudsime kohaliku aja järgi teisipäeva hommikul 10:45. Muide Sydney aeg on Eesti omast 8h ees!

Sydney lennukianast. Mõnusad liivarannad paistavad juba kõrgelt :)
Ossu õnnelikult kohal

Unerütm on küll tänu ajas kõvasti ette lendamisele täitsa sassis. Viimased kolm ööd läksime 7-8 õhtul magama, ärkasime öösel kell 1 ja uni tuli uuesti kuskil poole 5 paiku varahommikul. Kuigi esimesel ööl Austraalias põõnasime kokku vast 13h.

Nii uskumatu, kui see ka poleks, me olemegi AUSTRAAALIAS!!!! Pole veel ikka õieti kohale jõudnud, et see ongi nüüd uus kodu pikemaks ajaks. Ilmselt kui saame korralikule töölainele, siis harjub vast ära. Tööväljavaadetest tuleb peatselt juttu ka blogis.

Kell on 22:15 ja Ossu juba põõnab sügavalt. Peab ka end kerra tõmbama. Head ööd või Eestis pigem (14:15) head Tööd! ;)