Tuesday, September 27, 2016

Puhkus Eestis

Kolmenädalane puhkus Eestimaal möödus linnutiivul ja nüüd olemegi juba tagasi Austraalias. Et koduskäigu mälestused ei ununeks, panengi nad siia blogisse :)

17. augustil Tallinnas maandudes tundus ilm meile justkui sama, mis eelmisel aastal oktoobrikuus lennujaamast startides - külm tuul, vihm ja üleni hall. Nagu juba järgmisel päeval selgus, tõime endaga lõunast kaasa sooja, mis püsis peaaegu väljalennuni. Nii et sellega vedas.

Vaatamata suurtele tiirudele mööda Eestit saime mõnusasti puhata. Ja avastasime uuesti, KUI väike see kodumaa ikka on!

Elasime (või noh meie asjad olid) põhiliselt Väike-Maarjas ja Luigel, aga jõudsime oma käikudega paar korda Tallinnasse, Tartusse, Põltsamaale ja Rakverre. Tegime väikseid hüppeid Keila-Joale, Kakuranda, Nõvale, Antslasse, Mõdrikule, Varangule ja Vergi Sadamasse. Müttasime Endla rabas, lohesurfasime paar päeva Pärnus, sõitsime mööda Peipsi ääre külakesi ning puhkasime Haapsalus spaas. Ma käisin perega Ida-Virumaal Narvas ja Sillamäel sugulastel külas ning tegime vanaisaga kahekesi ringreisi Toila kandis.

Mõned ülesvõtted:

Atsi päev vol 1 (Keila-Joal) - kes siis viitsib kaamerale poseerida kui päike paistab silma :D
Atsi päev vol 2 (Kakumäel)
Esimene kord Rakveres mugistasime perega sushit. Ühel toredal esmaspäeval tegime emmele varajase sünnipäevakingi ja viisime ta Aqva spaasse sulistama ning massaaži :)

hahaaa Leenu :D
Igatsesime Eesti puhast õhku nii väga! Proovisime võimalikult palju värskes õhus olla, käia mere ääres, rabas ja jalutamas. Rabas saime kõvasti ekselda ja pohli korjata, endal jalad lirtsumas loikudesse astumisest. Mõnus Eesti suvi!

Kuna oli suurem pohla-hooaeg,kugistasime neid kõvasti ka Nõval. Õnneks olid mustikadki meid metsas ootamas ja nii saime mõnusatest mammudest isu täis pugida (või siis mitte...)

Nõval Peraküla rannas
Et saada Väike-Maarjast Tartusse,võtsime ette ebatraditsioonilise marsruudi - Peipsi läänekallas. Külastasime järveäärseid asulaid ja randu (ujuma siiski ei läinud ;) ning loomulikult ei tulnud me sealt tulema ilma suitsulatikate ja -angerjata.

Olin juba ammu Austraalias olles vesitanud sefiiritortide peale ja Tartus käies õnnestus mul maailma kõige ilusamate sefiiritortide kohvikust endale üks korvike haarata. Mmm! Dream came true:

Tahtsime väga oma puhkusesse mahutada lõõgastavat spaaskäiku ja saime selle sobitada ilusti meie lemmiklinna Haapsaluga.

Külastasime Fra Mare Thalasso spaad - soovitame täiega! Väga mugav tuba, maitsvad söögid, soodsad massaažid, head saunad ja mõnus veekeskus + hea asukoht :)

Tossureklaam :D
Võrratu Haapsalu:

Eesti sushi!!

Vanavanemate päeval (mis oli juhuslikult meie viimane päev Eestis) võtsin vanaisa kaasa ja sõitsime tema sünnikohta Toilasse väiksele tuurile. Müttasime linna vahel, rannas ning pargis. Oli tore reis!

Toila Oru park
Vanaisa Toila rannas
Eestis oldud ajaga tegime mitmeid tiire mööda kodumaad, et näha sõpru ja sugulasi, ent ometi ikka igale poole kõiki vaatama ei jõudnud - pole hullu, varsti juba oleme tagasi!

Kolme nädala sisse pigistasime ka väikse Itaalia reisi, millest tulebki järgmine postitus ;)