Saturday, January 14, 2017

Uue aasta uued tuuled

Meie 2017. aasta algas põhimõtteliselt uue eluga - uus töö, reisid ja taaskordne kodutu rändurielu.
Aga kõigest järjekorras.
Pärast jõule tõmbus ilm korraks koledaks kätte: vihmad, tuuled ja tormid, mis pooleks päevaks elektri ära võtsid. Meie emane koer Molly tegi sel tormiööl suurest hirmust pabalad välisukse ette. Vaeseke oli vist paanikas :D

Aastavahetuse võtsime vastu Adelaide põhilises rannas Glenelg, kus pidavat olema selle kandi suurim ilutulestik. Noh, täitsa kena oli.. Sydney või Põltsamaa omaga ei andnud just võrrelda :D Olime seal kahekesi (+ 29 998 inimest veel muidugi), jõime veini pokaalidest ja nii see uus aasta tuligi.

Esimesel jaanuaril pidime olema tööl ja rügasime põhimõtteliselt viimase Lõuna-Austraalia päevani välja (10. jaanuar). Ja just nüüd algasid väga kiired ajad kui töötajaid vähemaks jäi. Tavaliselt on hooaeg jõuludeks läbi ning nii olidki paljudel jaanuariks juba muud plaanid tehtud. Need vähesed, kes tööle jäid, said kõvasti rabeleda.

Gumnutsid (rekkajuhtide nuhtlus tööl):

Jaanuari ainsal vabal päeval külastasime Barossa veinipiirkonna taluturgu Tanundas, pärast mida einestasime maailma ägedaimas kihvikus*! Seal oli kõik eluks vajalik olemas: hommikusöögid, sushi, jäätis ja kohv :)

Õhtul nautisime viimast Lõuna-Austraalia päikeseloojangut Semaphore rannas Adelaide külje all ja see oli lihtsalt sellllline:

Imeilus
Enne Lõuna-Austraaliast lahkumist proovisime ära ka kohalike lemmiku kanasnitšli:

Eelviimasel õhtul Gawleris käisime ühe töökaaslase ja tema poisiga koos pastat söömas ning veini nautimas. "Kõige veinisema Austraalia perioodi"-tiitli saab kahtlemata Lõuna-Austraalia!

Viimane päev oli eriti kurb - nii kahju oli kõigiga hüvasti jätta! Üks töökaaslane oli meile kooki teinud ja saime kõigilt kaasa häid soove ning lubadusi Eestit külastada.
Pakkisime kogu oma elu jälle Supsikusse, käisime lemmiktrennis Bodyattackis ja õhtul sõime koos pererahvaga kodus lemmikpizzat Mamma Mia Pizzeriast.

Kõige raskem oli oma koeradest lahkuda, nad olid meile nii armsaks saanud!
Ossu uudistamas, mida Molly unes sonib :D
Lõuna-Austraalia oli täielikult Austraalia kultuuri nautimise periood: elasime, töötasime ja käisime väljas koos kohalikega. Raha väga säästa ei õnnestunud, aga seevastu saime kogeda päris Austraalia elu!

Nüüd ootabki meid Casella. Kaks koolituspäeva juba tehtud. Kaks ööd palavuse ja sääskedega võideldes järve ääres magatud.
Casellasse tagasitulek tekitas meile täieliku "kuninga kasside"- tunde. Kui tavaliselt tulevad mitmed eestlased sinna tagasi teiseks aastaks, siis sel hooajal olime ainsad. Kõik olid nii sõbralikud, meid koolitati esimeste seas, saame palgatõusu ja rohkem veini ;)
Töö algab alles 23. jaanuaril, aga meile anti järgmiseks nädalaks võimalus töötada pudeliliinis. Selle asemel otsustasime veidi puhata ja teravilja- ning veinihooaja vahele väikse puhkuse suruda. Ostsime neljapäeval laupäevaks piletid Uus-Meremaa Lõunasaarele ja siin me nüüd Sydney lennujaamas kükitamegi.
Tuleme tagasi pühapäeval 22. jaanuaril ja suur boss Jeff lubas meile oma vabal päeval isiklikult helistada, täpsustamaks, mis kell meil esmaspäeval töö hakkab :D

Püsige lainel, varsti pommitame teid reisipiltidega :)