Monday, April 15, 2013

Siin on suvi


Selle fakti kinnituseks tegin nädal aega loodusvaatlust ja nüüd võin julgelt väita, et siin ON SUVI!!

Puud on rohelised, taevas konstantselt sinine ning itaalia majakesed endiselt värvilised. Nii kirev on! Ja õhk, see Vahemere briis, on nii mõnnalt soe. Päike kütab sajaga lagipähe. Kui tuuleiile poleks üldse, oleks lausa lämmatavalt kuum külmaga harjunud eestlase jaoks.
Vaade minu aknast. Kõik puud ilusasti lehtes!
Nädalavahetusel ma ei pidanud enam toas vastu, ent õppida oli vaja (aitab küll igapäevasest lustimisest). Niisiis ühendasin Euroopa Liidu õiguse Platamona rannaga. See on küll kõige koledam Sardiinia rand, mida ma näinud olen, ent see on kõige lähemal Sassarile- linnaliiniga pool tunnikest.
Väga targaks ma ei saanud:  teate küll seda rannas õppimist, ainult kõhuli olles on võimalik raamatut lugeda, aga pärast kümmet minutit muutub seegi ebamugavaks, keerad selili ja no ei jõua seda klotsi rohkem kui kaks minutit oma silmade kõrgusel hoida ning lõppude lõpuks tuleb uni ka peale. Siis vahepeal vahid laineid ja oii, kas see seal silmapiiril on laev? Huvitav, kuhu ta sõidab? Oi kui äge merikarp! Läheks katsuks vett? Jajah, peaks jooma midagi, palav on...

Küll aga sain päevituse randid. Asi seegi. Päev läks korda.
Platamona paradiisirand :D
Täna kooli minnes avastasin, et päeva kuumimal ajal kell kaksteist on endiselt mõningatel kangelastel vatijoped seljas ja sallid kaelas. Mõnel isegi talvesaapad. Vaesed itaallased.. Mul oli isegi suvekleidikese ja retuusidega palav.. Varjus 21 kraadi..

Mul isegi hea meel, et Sardiinia südasuve eest Eestisse jahutama põgenen, sest ma ei taha teada, mida see 40 kraadi minuga suvel teeks. Ma sulaks ära vist. Kuidas ma üldse jäätist sööks? 

No comments:

Post a Comment